Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Ann-charlott - 27 augusti 2009 14:14

Hallååå på er !!


Ja sitter och planerar lite inna jag kommer att vara borta ett tag så jag vet att allt är klart tills det smäller här hemma den 5september ..Jag skall ta och fixa det sista här hemma idag s att man kan ta det lungt i morgon ..Jag ringde och prata med Niklas idag han har det inte roligt med att läkaren inte har läst hans papper en jag skall hålla alla fingrar att dom läser dom snart så han kan börja jobba snart ...Jag förstår att det är jobbigt att går hemma med allt strul man kan inte glädjas över något innna allt blir klart .Tobbe har det bra i skolan och har fått nya vänner och det är skönt tyckr jag Lycka till med allt tobbe ..Sedan vill jag säga till carro lycka till med ditt körkort och allt som till hör med det !


Nä nu skall jag stara lite tvättmarskin och damsuga ..

Ja nu har jag gjort lite hemma och varit och handlat till carro och krale efter som dom skall vara här hemma .Sedan hjälpa vi lotta och köpte spån till hästrana så att vi har till vinten .Så kom hem och putte fixa lite mat till sig ochjag håller på att packa nu ...Men nu sitter jag med dunder huvudvärk så jag tro jag skall ta och läggga mej snart ...Carro ville ha en lista va hon skulle göra hemma i veckan s jag få fixa detta i morgonbitti ....


God natt

kram

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards