Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Ann-charlott - 17 augusti 2009 22:55

Hej!!


Jag börja med att jag ringde till björg i norg och sa att nu kan inte lasse (Hunden ) mår bra !Han hostar hela natten så att jag och putte fick inte sova!Han lider som fan nu det låter som han har kikhosta som barn har ! Så jag ringde runt på olika djursjukhus så att i morgon skall putte och sören skall åka med han !!Så nu får han komma till våran Emma .Pondus och leka på den gröna ängen!Lasse har gjort många undersökningar i många månader nu så det blir inte bättre ..Men det känns tung jag har haft han i 1år nu så han kännes som min hund !!..Sedan skall jag och putte åka till norge i morgon och hilla mej av en kvinna som är superbra björg går hon hon så hon vill att jag skall testa detta och se om jag kan få bort lite av mina Jobbig tankar ..Nä nu skall jag ta och försöka sova lite medan lasse sover gott ....


kramis

Lotta

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards