Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Ann-charlott - 13 augusti 2009 19:48

Va gjorde du av ditt liv Tommy?

Vad var det som gick fel?

Varför blev det såhär Tommy?

Vad hade du för skäl?

Det fanns en gång en tid, Tommy,

när du och jag var små, och lekte på samma går, Tommy,

och vi höll i hop vi två, du försvara alltid mig Tommy,

om det någongång blev gräl, men vad hände sen, Tommy?

När börja allt gå fel?

För i skolan gick det bra, Tommy, Du hade fina betyg,

och jag mins det än i dag Tommy, vårt första bloss i smyg

bara du och jag var bäst, Tommy, I skolans hockeylag

När livet var en fest, Tommy, men vad gör du i dag?

Du börja brass, Tommy, och jag hängde inte med,

Du kalla mig för kass, Tommy, och du reta mig för det,

Men vi gled ifrån varann Tommy, du ville gå din egen väg,

Och jag följde inte dig, Tommy, och du kalla mig för feg,

Men du tog en överdos, Tommy, på en skitig toalett,

Och det var samma dag, Tommy, du skulle fylla tjugoett,

Men nu ligger du begraven, Tommy, någonstanns i Göteborg,

Du var min bästa vän, Tommy, men du blev min stora sorg.


Va gjorde du av ditt liv, Tommy,

Vad var det som gick fel?

Varför blev det såhär, Tommy?

Vad hade du för skäl?



Jag låna denna tex av en annan bloggare ! Denna va det mycket spela av när jag gick i skolan ! I Biskopsgården (några vet varför ) Kram Tommy




http://www.youtube.com/watch?v=SoIUXQjJUvc
Av Ann-charlott - 13 augusti 2009 17:57

Hejsan !!

Ja nu sitter jag här med hela mitt liv upp och ner och vet inte hur jag skall få till det ! Jagkankse kan försöka med att städa klart hela huset som jag börja med i måndags men sedan va det stop!!!!

Jag va hos en vän i gr och hämta lite HEMLIGHETER som jag inte kan säga va det är EN,Carro åkte hem till Krale i gr kväll och kommer hem på söndag så jag skall försöka fixa här hemma tills denna .Nu har jag och putte ätigt mat och kankse skall ta lite kaffe sedan MÅSTE jag DISKA ....Jag längtar till Tisdag nästa vecka så skall jag till norge och HIlla mej Min goa vän Björg tycker att jag måste få hjäp med allt runt mej så hon skall bjuda mej på detta !! jag ÄLSKAR Hon !!!!

kram Lotta

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards