Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Hmm Torsdag

Av Ann-charlott - 13 augusti 2009 17:57

Hejsan !!

Ja nu sitter jag här med hela mitt liv upp och ner och vet inte hur jag skall få till det ! Jagkankse kan försöka med att städa klart hela huset som jag börja med i måndags men sedan va det stop!!!!

Jag va hos en vän i gr och hämta lite HEMLIGHETER som jag inte kan säga va det är EN,Carro åkte hem till Krale i gr kväll och kommer hem på söndag så jag skall försöka fixa här hemma tills denna .Nu har jag och putte ätigt mat och kankse skall ta lite kaffe sedan MÅSTE jag DISKA ....Jag längtar till Tisdag nästa vecka så skall jag till norge och HIlla mej Min goa vän Björg tycker att jag måste få hjäp med allt runt mej så hon skall bjuda mej på detta !! jag ÄLSKAR Hon !!!!

kram Lotta

 
 
Ingen bild

Ammi

13 augusti 2009 18:31

Tjohooo!
Det finns en väg ut ur det mörka, testa terapi. Brukar hjälpa de flesta och värt varenda öre, piller i all ära. Men man får komma ner i botten, för att kunna resa sig igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-charlott - 28 augusti 2009 09:45

Hallå på er !!   Jag kommer att försvinna ett tag men jag kommer tillbaka och berättar va jag har gjort ....ha nu det så bra mina vänner och bloggare   kram ...

Av Ann-charlott - 27 augusti 2009 14:14

Hallååå på er !!   Ja sitter och planerar lite inna jag kommer att vara borta ett tag så jag vet att allt är klart tills det smäller här hemma den 5september ..Jag skall ta och fixa det sista här hemma idag s att man kan ta det lungt i morgon ..Jag r...

Av Ann-charlott - 26 augusti 2009 22:10

Hallå!!!   Ja idag så har jag börjat att städa klart och sedan har jag varit ute med bamse och katten dom kommer jätte bra tilsammans bamse passar katten hela tiden och det är mysigt att se . Sedan kom björg och hälsa på innnan hon skulle åka till mi...

Av Ann-charlott - 25 augusti 2009 19:54

Hej Jo nu kommer det lite mera om min resa till norge ! jag va hos en goa tjej som skulle hjälpa mej att få bort allt skit som ligger i min kropp .När jag kom dit så va klockan 17.30 och jag fick fylla i lite papper och sedan skulle hon testa lite oc...

Av Ann-charlott - 22 augusti 2009 20:20

Hallåå på er !! Jag har varit dålig att skriva min blogg nu på några dagar men jag har haft lite mycket att göra och sedan så har jag haft det lite konstigt i min kropp .Jag kan tala om att jag va hos en skit go tjej som heter Rita. Och hon skulle he...

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards