Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Ann-charlott - 8 augusti 2009 23:41

Ja går börja vi med att vakna och sedan va det kaffe i många timmar ,hihi sedan börja putte att sätta upp skivor på våran antre och efter det så va det lite gräs som skulle klippas och jag städa inne lite sedan gick jag och la mej och vila lite .Carro va på sjukhuset för hon hade så ont i magen och dom skicka hon hit och dit men dom hitta ingen fel utan skulle äta magmedcin ett tag .

Jag och putte passa på att ränsa massa ogräs i vårat trädgårdaland det tog många timmar ,men nu är det fin som bara den .Vi har röd lök, chalotten lök, rädisor,purjolök,potstis.morötter,rödbeter,sallad ,gräslök, nu tor jag att jag inte har glömt något !!!Jo visst vi har jordgubbar ,smulltron ,krusbär.
efter vi hade ränsat så va det dax att äta lite mat då va klockan 22.00 sedan va det tv innan vi gick och la oss skit trötta .Ja nu är det söndag jag vakna kl 8.00 och tog mitt kaffe och så kom putte upp vid 11.30 så va det kaffe för han med sedan kom grannen och dom planera att sätta upp vårat stacket som är kvar att göra .Sedan skall vi åka till gbg en sväng i dag .Tobbe skriv på msn om vi kunde köra hem han man jag sa att det kan vi inte göra idag så han tar bussen hem till vargön .Vi skall hämta carro i gbg i kväll för krale skall ju börja jobba på måndag ! 
Nä nu skall jag ta lite kaffe till hihihihi ...Kaffe gott ...

Kommer mera sedan 

kram  


Ja nu har vi varit i gbg och hälsat på lite folk men jag känner att jag mår inte bra i gbg så jag kommer hålla mej på landet !Men vi va på välen och hälsa på tobbes och carros dagmamma som dom hade när dom va små och gulliga hihii
Det va roligt för Mia och familj va där med sin bäbis och sin lilla nya hund !(Molly) patrik va där med och en till mej jag har glömt namnet på henne ! Men vi tog en kaffe på ståend fot och sedan åkte vi till Krale och hämta carro så hon kom hem i dag utan att åka buss.

Nu ligger carro och sover gott i sängen med bamse hos sig som alltid när hon är ensam hemma ! Putte ligger i soffan och skall ta sig till sängen men ha orkar inte säger han .Ja sedan va det Lasse (hunden) han hostar och hostar hela tiden har fått nya medciner men det hjälper inte som vi vill !Hmm va skall man göra jag får prata med Björg och höra va hon tycker det är ju henns hund !!

Nä nu skall jag ta och hoppa i sägen och försöka få putte med mej så han får sova lite i natt innan han skall upp och jobba i morgon !!

Kramis på er !!


Ps ni får gärna skiva en komentar eller ngot så jag vet om det är någon som läser ....

GOD NATT

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards