Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ann-charlott - 4 augusti 2009 23:34

Hej! Jag och carro och krale gick upp kl 7.00 idag för att åka på nossebromarknad! Det va jätte mycket folk så jag känna min ångest och panik så vi va inte där så länge ,Krale tycket inte att det va så roligt för det fanns inte mycket fisksaker eller jaktsaker (haha) ,Jag handla en bäbis sak ,och en sax,sedan sa carro att krales farmor behövde en kaffefilter hållare så att jag köpte en jätte fin av trä till hon .
Sedan möte vi tobbes tjejs familj så vi heja på dom en sväng .Sedan åkte vi hem och vi stanna i Lilla edet och jag gick in och handla kyckling så jag kunde göra en gryta ,men när vi kom hem så va vi sååååååå trötta så att jag och dom andra gick och la sig och sov en stund det va gott .

Putte kom hem halv 4 och sa nu är jag hemma och då gick vi upp och tog lite kaffe och bulle ,sedan börja jag fixa lite mat till oss alla det va gott men jag va inte hugrig s att jag tog bara lite mat ,Sedan diska jag och putte tog en sväng till skogen för att se om han kan hitta lite svamp (Gulingar) jag hoppas att han hittar några ...

Nu skall jag ta och börja fixa lite hemma innan jag skall ta och lägga mej ,Vi kankse skall åka till östrasjukhus i morgon eftermidda Jag fick reda på att puttes framos har fått en strok så man vet inte vad som händer ,jag hoppas att Lotten kommer att fixa detta nu ,vi behöver inga tråkiga saker nu när vi snart skall fira puttes STORA DAG ......

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards