Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Ann-charlott - 5 augusti 2009 23:36

Hej! Idag har det varit mycket jag har funnis til för en tjej som ville prata ! Sedan åkte krale och carro hem med hon och jag hoppas att det gick bra en annars vet hon va vi finns i våran lilla Lekstuga!

Sedan när dom kte gick jag och la mej en stund men mina telefoner ringde hela tiden sedan kom putte hem och gå gick jag upp och börja med maten och städa ute och inne ,jag tog alla krales kläder som han hade i bilen och tvätta Jag tror att ungdomarna har sina kläder överallt nu för tiden .Skrattar ,Men nu sitter vi och kollar på tv och tar det lungt i kväll det regnar som fan ute och mera skal det komma säger dom (fy fan) .Carro och krale åker till gbg i helgen och jag och putte måste ta en tur till östra sjukhus och hälsa på han farmor som ligger sjuk Hon kan inte gå och kan inte hålla något med vänster hand,(tråkigt) Men det är krut i tanten (lotten) ..

Nä nu skall jag inte skriva mera!!


Kramis

Presentation

Omröstning

Tror vi att sommaren är slut nu !!
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards